مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 بهمن 1398 ساعت 09:462020-02-06حوادث

عامل تهیه کلیپ کذب انتشار بیماری کرونا در کردستان بازداشت شد


سرهنگ مهدی دانش پور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: 15 بهمن ماه جاری کلیپی مبنی بر انتشار ویروس کرونا در کردستان و بستری شدن یک نفر در بیمارستان های سنندج در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی پخش شد.

وی اضافه کرد: این موضوع بازتاب گسترده ای در استان و کشور داشته و موجب تشویش اذهان عمومی شد و سلامت روانی مردم را هم به خطر انداخت و علاوه بر این و موجب سوء استفاده کانال ها و رسانه های معاند و باز نشر گسترده آن از سوی آنها شد.

رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی کردستان افزود: بعد از اینکه عدم صحت موضوع از طریق دانشگاه علوم پزشکی استان تایید شد با اقدامات پلیس فتا بعد از 24 ساعت متهم در استان شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی بازداشت شد و به بزه انتصابی اعتراف و انگیزه خود را از این اقدام سرگرمی و مزاح با دوستانش اعلام کرد.

سرهنگ دانش پور با اعلام اینکه مردم راحت به هر مطلبی که در فضای مجازی منتشر می شود، اعتماد نکنند، یادآور شد: مردم باید هر نوع خبری را از مراجع و رسانه های رسمی همچون خبرگزاری ها و صدا و سیما پیگیری و دنبال کنند.

وی تاکید کرد: براساس ماده 18 قانون جرایم رایانه ای هر کس به قصد اضرار به غیر یا تشویش اذهان عمومی یا مقامات رسمی به وسیله سامانه رایانه ای یا مخابراتی اکاذیبی را منتشر کند یا در دسترس دیگران قرار دهد، مجرم ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل تهیه کلیپ کذب انتشار بیماری کرونا در کردستان بازداشت شد

عامل تهیه کلیپ کذب انتشار بیماری کرونا در کردستان بازداشت شد